In perioada 9 - 13 iulie nu vom efectua livrari, comenzile se vor putea plasa online incepand cu 14 iulie.

Livrare, plată și retur

LIVRAREA

Livrarea se face în toată țara prin curier, doar în aria de acoperire a acestuia. Nu suntem responsabili de întârzierile/problemele de livrare care țin de curier, sau întârzierile/problemele apărute datorită politicii lor de livrare. În cazul în care comandă trimisă este refuzată apoi de client din diverse motive, acesta nu poate fi găsit de către curier (nu este găsit la adresă, nu răspunde la telefon etc) sau din alte diverse motive ce țin de acesta, coletul este returnat și ne rezervăm dreptul de a nu mai face livrări ulterioare acestor clienți. Costul de livrare este calculat în pagina de finalizare comandă. Livrarea se face în 1-3 zile lucrătoare în medie însă depinde și de perioada anului, volumul de coletele al curierului și localitatea de destinatie. Pentru localitățile unde exista km suplimentari nu se percepe cost în plus dar se poate prelungi cu 1-2 zile în medie timpul de livrare.

 

PLATĂ

Plata ramburs, achitati la livrarea produselor iar dovada plății/chitanţa va fi emisă de către curier. Plata online printr-un procesator de plăți online (Netopia, Stripe, Paypal, Euplatesc etc.) veți putea achita comanda online cu cardul înainte de livrare. Plata prin virament bancar, cu ordin de plată, iar livrarea produselor se va face după încasarea întregii sume.

 

RETURURI

Retururile pot fi realizate doar de persoane fizice. Produsele (exceptând cele personalizate cu nume/poză/text/forma/dimesiune cu caracter unic realizate la cererea clientului) se pot returna conform O.G.130/2000, acestea se pot returna în aceeași stare în care au fost recepționate, în termen de 30 zile lucrătoare de la primire, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Pentru a face un retur trebuie să trimiteți un email în care să menționați că doriți retur să specificați numărul comenzii, produsul pe care doriți să-l returnați, să atașați poze cu acesta, urmand ca noi sa vă chemam un curier pentru a ridica coletul. Deasemenea va vom solicita un cont bancar pentru pentru a face rambursul banilor, care vor fi transferați în 1-7 zile, aceștia vor reprezenta valoarea totală a comenzii mai puțin costul de transport.

In cazul in care din vina noastra primiti un produs pe care nu l-ati comandat, un produs gresit, personalizat gresit sau comanda incompleta va rugam să trimiteți un email în care să ne aduceti la cunostiinta problema să specificați numărul comenzii, produsul sau produsele cu problema si poze cu ce ati primit. In astfel de situatii vi se va trimite produsele lipsa, ori se vor inlocui / reface cele gresite in termen de 1-7 zile. Deasemenea  daca consideram ca nu le putem realiza asa cum ne solicitati sau consideram ca o refacere a produselor nu va duce la un rezultat mai bun va vom retura banii pe acel produs sau produse intr-un cont bancar pe care o sa il solicitam, transferul facandu-se in aprox. 1-7 zile.